Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koupí dluhopisu vyjadřuji nepřímo souhlas se zadlužováním státu a jeho rozhazovačnou politikou. Takže za mě nic.

0 0
možnosti
JR

J88a94n 69R14á37ž

26. 8. 2021 14:29

Nezlobte se , ale to je nic neřešící gesto. Nekoupíte Vy, koupí deseti tisíce našich i zahraničních konzervativních investorů, neb to je hodně lákavé pro bezrizikové uložení peněz a bez ztráty jejich hodnoty inflací.

0 0
možnosti
Foto

Vše má své. Vč. rizik. Stát. dluhopïsy především vyřazují mnohé ,,průtokové ohřívače", které z oněch ,,průtoků" žijí, potažmo mohou být i vytunelovány, či jinak zkrachují.Jak si kdo ošetří své finance, to je ovšem na každém. Někdo to ,,vrazí" třeba i do zlata, jiní to utratí, či mu to jen proteče mezi prsty, a pak se tomu diví. Ti , CO MAJÍ OPRAVDU Z ČEHO, NAKUPUJÍ TŘEBA POZEMKY.Já sám tyto problémy ani starosti naštěstí nemám;-)

0 0
možnosti
JR

J63a93n 88R41á91ž

25. 8. 2021 18:46

Státní proti-inflační dluhopisy vynáší víc, než jakékoliv vklady nebo spořící účty, což je dnes velmi výhodné.

Jedná se bezesporu o vhodnou investici pro ultrakonzervativní investory, kteří chtějí mít bezpečně uloženy volné peníze tak, aby úspory neztrácely hodnotu vlivem dnes nezadržitelně rostoucí inflace

Info o další emisi na

https://www.sporicidluhopisycr.cz/cs/o-dluhopisech/typy-dluhopisu/dluhopis-republiky/emise-1-10-2021-1356

0 0
možnosti
Foto

Pro malé investory, neb je stanoven limit.;-)

0 0
možnosti
MK

Nesouhlasím s tempem státního zadlužování. Proto o těchto dluhopisech neuvažuji.

2 0
možnosti
DH

D63a41v95i44d 93H63o86r23á17k

25. 8. 2021 17:59

Milá autorko, když čtu zdejší počínající diskusi, je mi velice líto, že přes Vaši vynaloženou snahu o šíření ekonomických informací do diskuse jako prví vstoupili právě dva níže uvedení "rádoby znalci finančních trhů".

Tihle jak jsem měl možnost je ze zdejších diskusí poznat, tzv. "odborníci na vše" svým blábolením bohužel tuto vaši práci tak nějak hned na počátku znehodnotili.

1 1
možnosti
Foto

Na dluhopisy jsem se nechal nachytat jen jednou, naštěstí jsem zvolil bezrizikový vklad. Takže po pěti letech jsem byl rád, že jsem dostal to, co jsem vložil. Vlastně méně - o inflaci.

Dáma z banky, která mne do toho uvrtala, mezitím někde zmizela, což bylo její štěstí.

Jen svádějte, nabízejte. Ale pak zmizte. :-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 246x
Anna Kühnová je z pozice jednatelky od října 2018 zodpovědná za činnost OX Czechia, která je registrovaná v Česku jako vázaný zástupce zahraničního obchodníka s cennými papíry. Do společnosti nastoupila po 5 letech praxe v HR a managementu v oborech služeb a investic. Anna má certifikaci pro působení na kapitálovém trhu pro všechny investiční instrumenty (VECTOR Certifikace s.r.o) podle zákona 256/2004 o podnikání na kapitálovém trhu. Vystudovala management lidských zdrojů na Veřejně správní akademii v Brně a rovněž studovala lingvistiku na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

Seznam rubrik